دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 10:56
وزیر دفاع خبر داد:

سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان تصویب شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از تصویب سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان از سوی دولت خبر داد.
کد خبر : 27069

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ حسین دهقان گفت: این سند در اجرای تکلیف قانونی برنامه پنجم توسعه و همچنین بند( و ) ماده یک قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های ذیربط تهیه و پس از بررسی در جلسات متعدد کمیسیون امور اجتماعی هیئت دولت مورد تصویب هیئت وزیران قرار گرفت.


وی افزود: این سند در راستای سیاست‌های کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و امور ایثارگران ابلاغی مقام معظم فرماندهی کل قوا، با هدف صیانت از شان معنوی و اجتماعی و تحقق نظام جامع و هماهنگ در خدمات رفاهی، اجتماعی، منزلت و معیشت رزمندگان دفاع مقدس تدوین شده است.


وزیر دفاع تصریح کرد: طبق این سند راهبردی خدمات رسانی، ارائه امتیازات، تسهیلات و خدمات به رزمندگان متناسب با وضعیت استخدامی، شغلی و وضعیت معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و مدت حضور داوطلبانه در مناطق جنگی و عملیاتی با رعایت اولویت بندی از سوی دستگا‌های اجرایی ذیربط انجام خواهد شد.


سردار دهقان گفت: طبق این سند، شورای هماهنگی امور رزمندگان تشکیل می‌شود که وظیفه ایجاد هماهنگی و نظارت در تحقق این سند را بر عهده خواهد داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: دهقان وزیر دفاع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته