دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 10:09
رئیس بیمارستان فوق تخصصی محک خبر داد

حمایت محک از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان

رئیس بیمارستان فوق تخصصی محک گفت: این موسسه از سال 1370 تاکنون، بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.
کد خبر : 27048

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عظیم مهرور در مراسم افطاری با خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان در این موسسه افزود: حمایت از این تعداد کودک مبتلا به سرطان حاصل مشارکت یاوران محک است چرا که محک سازمانی غیر دولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که تنها با اتکا به کمک‌های مردم نیکوکار به تأمین هزینه‌های دارو و درمان و همچنین ارائه خدمات رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان می‌پردازد.
وی اظهار داشت: درمان کودک مبتلا به سرطان کاری گروهی است و در بیمارستان محک این فرآیند با همکاری نزدیک بین بخش خدمات حمایتی و بخش‌های درمانی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: محک تمام کودکان مبتلا به سرطان در حال درمان در سایر بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی را تحت حمایت‌های درمانی و رفاهی قرار می‌دهد و همراه آنان در تامین هزینه‌های درمان است.
مهرور درباره دلیل احداث مراکز اقامتی محک در تهران گفت: از ابتدای تاسیس محک دغدغه اصلی مسولان اسکان خانواده‌های شهرستانی بود که برای درمان کودکشان می‌بایست به تهران مراجعه کنند و گاهی دوره درمان این کودکان هفته‌ها به طول می‌انجامید و این افراد ضمن تحمل رنج بیماری با مشکل عدم اسکان مواجه بودند. به همین منظور محک اقدام به احداث مراکز رفاهی در ستارخان و دارآباد کرد.
وی تصریح کرد: محک تلاش می‌کند در کنار ارائه بالاترین سطح خدمات درمانی به ارائه خدمات رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان بپردازد و با توجه نیازهای روحی و معنوی خانواده‌ها کاری کند تا با امید بیشتری به فرآیند درمان فرزندانشان نگاه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کودکان سرطانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته