دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 10:05
رییس دانشگاه آزاد استان تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

طرح تجمیع2 دانشگاه آزاد اسلامی را به ایده‌ال‌هایش نزدیک می‌کند

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی بیشترین رشته‌های ارشد و دکتری را ارائه می‌دهد، نیاز به هئیت علمی خبره دارد.
کد خبر : 27045

دکترمهرداد نوابخش سرپرست واحد تهران مرکزی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره برنامه‌های آتی واحد تهران مرکزی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بزرگترین واحد دانشگاه آزاد در سراسر کشور است. این واحد از افراد هیئت علمی خبره برخوردار است و امکاناتی نظیر آزمایشگاه و کارگاه‌های مجهز در اختیار دارد از این رو اهمیتی خاصی نسبت به واحد‌های دیگر دارد.


سرپرست دانشگاه آزاد تهران مرکزی درباره برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت این دانشگاه بیان کرد: از برنامه‌های کوتاه مدت می‌توان به ارتقای سطح کیفی دانشگاه ازجمله جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد. زیرا این دانشگاه بیشترین رشته‌های ارشد و دکتری را ارائه می‌دهد بنابراین اساتید نقش مهمی را در واحد تهارن مرکزی ایفا می‌کنند.


نوابخش با تاکید بر رویکرد دانشجو محور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ادامه داد: این دانشگاه نزدیک به 60 هزار دانشجو دارد که ملزم هستیم رویکرد و برنامه اصلی را باید برمبنای نیاز دانشجویان قرار داده و محور فعالیت ها را دانشجویان قرار دهیم.


رییس دانشگاه آزاد استان تهران درباره برنامه بلند مدت این دانشگاه نیز تصریح کرد: برنامه بلندمدت این دانشگاه ادامه اجرای طرح تجمیع است. دانشکده این دانشگاه در ساختمان‌های مختلفی پراکنده است که با اجرای فازهای بعدی طرح تجمیع قصد داریم به این موضوع مرکزیت دهیم تا تمام دانشکده‌ها با یک مرکز درفضای آموزشی مناسب جمع‌ آوری شوند.


وی اجرای برنامه‌های این دانشگاه را مستلزم کمک دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانست و افزود: تمام اعضای خانواده دانشگاه آزاد باید به اجرای طرح‌های تجمیع کمک کنند زیرا دانشگاه ناگزیر طبق برنامه استراتژیکی که دردست دارد باید آن را عملی کند.


نوابخش با تاکید براینکه طرح تجمیع 2 موجب پویایی بیشتر دانشگاه است، خاطر نشان کرد: طرح تجمیع دو، طرحی با کارکردهای زیاد در حوزه چابک سازی دانشگاه آزاد اسلامی است. این طرح برنامه‌هایی بسیار اثربخش در حوزه‌های انسانی و علمی دارد و می‌توان گفت طرح تجمیع دو، یکی از برنامه‌هایی است که دانشگاه آزاد اسلامی را به ایده‌ال‌هایش نزدیک می‌کند.


سرپرست واحد تهران مرکزی درپایان گفت: خوشبختانه ریاست عالی دانشگاه آزاد فرد دانشمندی است که با تعقل و برنامه ریزی و با کمک افراد خانواده دانشگاه آزاد این برنامه‌ها را اجرایی خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته