دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1397 - 09:39

تیراندازی در دفتر یوتیوب در کالیفرنیا/ عامل تیراندازی شناسایی شد

تیراندازی در دفتر یوتیوب در ایالت کالیفرنیای آمریکا چندین زخمی برجای گذاشت.
کد خبر : 270436

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورو نیوز، تیراندازی در دفتر یوتیوب در شهر سن برونو در ایالت کالیفرنیای آمریکا چندین زخمی برجای گذاشت.


سخنگوی پلیس سانفرانسیسکو تعداد زخمی‌ها را که از سوی یک زن انجام شده، چهار نفر عنوان کرد که حال یک نفر از آن‌ها وخیم است.


پلیس محلی پس از دریافت چندین تماس تلفنی از داخل ساختمان به اطراف محل حادثه اعزام شد. آن‌ها از مردم منطقه خواستند از خانه‌های خود خارج نشوند. بیش از 1700 نفر در ساختمان یوتیوب کار می‌کنند.


تعدادی از کارکنان یوتیوب ادعا کرده‌اند که در ساحتمان اثر خون مشاهده کرده‌اند. تیراندازی هنگام ظهر و در زمان ناهار روی داده است.


به‌گفته سخنگوی پلیس ساختمان یوتیوب تخلیه شده است.


تود شرمن، مدیر تولید یوتیوب در کاربری توییتر خود نوشت: «هنگام حادثه در جلسه بودم و به‌دلیل عجله برای خروج از ساختمان، ابتدا تصور کرده بودم زمین لرزه رخ داده است.»


به گزارش ایرنا، مقام‌های پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که عامل تیراندازی در دفتر یوتیوب شناسایی شده و یک زن ایرانی تبار به نام نسیم نجفی اقدم بوده است.


برخی رسانه‌ها گفته‌اند ویدئوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن‌ها وی از حذف ویدئوهایش از سوی یوتیوب شکایت دارد. ویدئوهای وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است و در آن‌ها از سانسور ویدئوهای خود شکایت کرده بود.


این در حالی است که مقام‌های پلیس گفته‌اند انگیزه وی از این تیراندازی مشکلات خانوادگی بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته