دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1397 - 11:51
الویری مطرح کرد؛

اصرار اعضای شورای شهر بر ماندن نجفی

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خواستند که نجفی شهردار تهران بماند، گفت: بیماری نجفی را خیلی‌ها دارند اما در سطح مدیریتی کار می‌کنند.
کد خبر : 270299

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی الویری با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتی درباره استعفا شهردار تهران پاسخ داد و اظهار کرد: در جلسه همه مطرح می‌کردند که آقای نجفی به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را ادامه دهند و اصرار بر ماندن ایشان بود.


وی گفت: خواسته اکثریت قاطع اعضا این است که نجفی از خواسته خود منصرف شود و شهردار تهران بماند.


رئیس شورای عالی استان‌ها، در پاسخ به این سوال که آیا درباره گزینه‌های دیگری صحبت به میان آمد یا خیر توضیح داد: اصلا بحث گزینه‌های دیگر مطرح نبود زیرا شورا عملکرد نجفی را مثبت ارزیابی می‌کند.


الویری ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه سوم در حال تدوین است، تکیه بر این است که نجفی در شهرداری بماند.


وی افزود: در جلسه یکشنبه شورا نیز این موضوع مطرح خواهد شد.


الویری گفته‌هایی مبنی‌بر اینکه در جلسه امروز حتی جایگزین نجفی تعیین شده است را تکذیب کرد و گفت: تا لحظه‌ای که در جلسه امروز حضور داشتم هیچ یک از این وارد اصلا مطرح نبود.


عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی‌بر اینکه گفته می‌شود شما و آقای هاشمی جزو گزینه‌های منتخب برای شهرداری تهران هستید، گفت: چنین بحثی اصلا مطرح نشده است.


الویری درباره بیماری نجفی و اصرار اعضا برای ماندنش در این سمت برغم بیماری افزود: این نوع بیماری‌ها را خیلی‌ها دارند و در بحث‌های مدیریتی کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهند بنابراین باور اعضای شورا این است که این موضوع نمی‌تواند عاملی باشد که نجفی استعفا دهد. تصور ما این است که این بیماری خللی در کار یک مدیر ایجاد نمی‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته