دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1397 - 09:37
ملکی خبر داد:

حریق گسترده در کارگاه تولید و نگهداری پوشال در تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تولید و نگهداری پوشال در بلوار بروجردی خبر داد.
کد خبر : 270242

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حریق گسترده در یک کارگاه تولید و نگهداری پوشال در بلوار بروجردی اظهار کرد: ساعت 3:05 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولید و نگهداری پوشال و کاغذهای خرد شده در بلوار بروجردی، ابتدای خیابان نوروزی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به محل حادثه اضافه کرد: محل آتش‌سوزی انبار و کارگاهی به وسعت بیش از 3 هزار مترمربع بود که بخشی از آن به‌صورت سوله مسقف و مابقی آن محوطه و حیاط بود؛ در هر دو بخش مقدار بسیار زیادی کاغذهای خردشده به‌صورت فشرده و باز نگهداری شده کاملاً شعله‌ور بود.


وی با بیان اینکه در بخش غربی این مرکز یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بزرگ وجود داشت، عنوان کرد: آتش در حال سرایت به ساختمان مسکونی و انبارهای مجاور بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را از چند طرف آغاز کرده و حتی برای رسیدن به کانون حریق مجبور شدند برخی از سقف‌ها را بشکافند.


ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان در ابتدای عملیات دو کارگر افغانستانی را که داخل سوله محبوس بودند، نجات داده و آنها را بدون اینکه آسیب ببینند به محل امنی انتقال دادند.


به گفته ملکی در نهایت از گسترش آتش به ساختمان مسکونی و سوله‌های مجاور جلوگیری و محل ایمن‌سازی شد، در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی وجود نداشته و هم‌اکنون نیروها مشغول لکه‌گیری هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته