دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1394 - 17:41
رئیس شورای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی استان اصفهان عنوان کرد:

حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه پژوهش‌های قرآنی، پایان‌نامه‌های قرآنی، نشریات، مجموعه مقالات همایش‌های قرآنی و فرهنگی، تالیفات استادان و دانشجویان در حوزه قرآن و عترت، نرم‌افزارهای قرآنی استادان و دانشجویان و برنامه‌های قرآنی در یک نگاه در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان حضور فعال دارد.
کد خبر : 27004

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس شورای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه استانی، فرصتی مناسب برای آگاهی جامعه از فعالیت های خوب و منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرآن و عترت است.


علیرضا جلالی زندبا توجه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آن را در نوع خود بی نظیر خواند و افزود: در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به عنوان پیشتاز این مسابقات بیش از بیست و پنج هزار نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان در بخش های مختلف کتبی، شفاهی، هنر و ادبیات دینی و پژوهش های دینی شرکت کرده‌اند.


وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ کیفی و کمی حجم گسترده‌ای دارد که امکان ارائه همه آثار در غرفه نمایشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به زودی نمایشگاهی از آثار منتخب هنری و تجسمی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با همکاری اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در تالار کوثر برای بازدید عموم مردم دائر خواهد شد.


به گزارش آنا، همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی استان اصفهان افتتاح و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به نمایندگی از واحدهای دانشگاهی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.


در طول برگزاری نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی در محضر نور کرده و هر شب به ده نفر از برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته