دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1397 - 14:03
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران:

یکی از مسئولیت های شورای پنجم ایجاد نشاط اجتماعی است

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای پنجم یکی از مسئولیت هایش را در قبال مردم ایجاد نشاط اجتماعی می داند.
کد خبر : 269940

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود میرلوحی با تاکید بر اینکه در شهری همچون تهران نشاط اجتماعی مساله‌‌ای بسیار مهم است، افزود: شورای پنجم یکی از مسئولیت‌هایش را در قبال مردم ایجاد نشاط اجتماعی می‌داند و از وظایف اصلی ما این است که نشاط اجتماعی را جدی بگیریم.


این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در نوروزگاه‌های امسال پایتخت نیز نشاط اجتماعی در ایام نوروز به راحتی تأمین شد، ادامه داد: با وجود غنای فرهنگی ما، مناسبات‌های آیینی می‌تواند نشاط اجتماعی را تأمین کند و لبخند بر لب مردم بنشاند. در نوروزگاه‌های امسال همچون نوروزگاه بلوار کشاورز نیز دیدیم که با برنامه‌های فکاهی مردم شاد شدند و چیزی برای مردم در ایام نوروز بهتر از شادی نیست.


وی با بیان اینکه امیدوارم این برنامه‌های شادی آفرین در شهر تهران مستمر باشد، اظهار کرد: در تهران باید از این گونه کانون‌ها در ده‌ها محله باشد و هر کسی در نزدیکی محله زندگی خودش یکی از این محافل را داشته باشد و این در حالی است که هم هنرمندان با انگیزه و علاقه‌مند وجود دارند و هم مردم مشتاق به این گونه تفریحات هستند. لذا با موسیقی‌های ملی، ایرانی، نواحی، لباس‌های محلی، هنر و نقاشی می‌توان مردم را به سمت نشاط اجتماعی سوق داد.


میرلوحی خاطرنشان کرد: حیف است که این لبخندها را از مردم دریغ کنیم و امیدوارم در باقی ایام سال نیز امتداد آن را شاهد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته