دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1397 - 18:38
فرمانده نیروی انتظامی :

استقرار ایستگاه های نوروزی احساس امنیت را در بین شهروندان ارتقاء می بخشد

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: حضور پلیس آرامش بخش است و ایجاد این ایستگاه ها، احساس امنیت را در بین شهروندان ارتقاء می بخشد.
کد خبر : 269841

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات شایسته و بسیار خوب و ارزشمندی در چند ماهه اخیر از سوی مجموعه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این استان انجام شده که نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.


وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی به خاطر وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، حضور سالیانه ۳۰ میلیون زائر،حاشیه یک میلیون و ۳۰۰هزار نفری مشهد ،وجود اتباع خارجی و نیز مرزهای مشترک با کشورهای همسایه از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.


این مقام عالی انتظامی کشور به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص مسایل اجتماعی، امنیتی، خدماتی و حاشیه شهر مشهد اشاره و تصریح کرد: باید اهتمام جدی در خصوص تحقق انتظارات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم و در این رابطه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اقدامات خوب و تاثیر گذاری داشته است.


سردار اشتری، پیشگیری علمی را برترین و با نفوذترین قدرت برای کاهش آسیب های اجتماعی اعلام و بر ضرورت برنامه ریزی و توجه به اصل پیشگیری تاکید کرد.


وی یکی از اقدامات بسیار خوب پلیس رضوی را استقرار ایستگاه های نوروزی دانست و گفت: حضور پلیس آرامش بخش است و ایجاد این ایستگاه ها، احساس امنیت را در بین شهروندان ارتقاء می بخشد.


فرمانده ناجا، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره و تاکید کرد: تحقق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تامین امنیت مرزها، ارتقاء امنیت در کشور برای حمایت همه جانبه از تولید کنندگان داخلی و تقویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدی در دستور کا ناجا قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته