دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1397 - 11:50
مدیرکل بیمه سلامت اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت کنترل و مدیریت هزینه های درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان بیان کرد: باید کنترل و مدیریت هزینه های درمانی انجام شود تا خدمات مطلوبی به بیمه شدگان ارائه شود.
کد خبر : 269731

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر حسین بانک در دیدارهای نوروزی خود با برخی فعالان حوزه سلامت اصفهان ضمن تشریح وضعیت پرداخت مطالبات اداره کل به پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد، اظهار کرد: با تلاش های وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در واپسین روزهای سال ۹۶ اعتبارات مناسبی تخصیص یافت تا به وسیله آن بتوانیم، مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کنیم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر مطالبات داروخانه های خصوصی تا آبان ماه و داروخانه های دولتی تا شهریور96 ، پزشکان بخش خصوصی تا مرداد ماه 96و مراکز بیمارستانی بخش خصوصی تا مرداد 96 تسویه شده ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز بتوان عملکرد بهتری داشته و رویه فوق تداوم یابد.


مدیرکل بیمه سلامت اصفهان همچنین با اشاره به اینکه اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز97 ، آماده خدمت رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، ایام و ساعات کاری دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانیww.es.ihio.gov.ir آمده و بیمه شدگان می توانند در ایام تعطیل نوروز نیز خدمات بیمه ای مورد نیاز خود از قبیل صدور، تمدید، تعویض و المثنی دفاتر بیمه خود را از این نمایندگی ها دریافت نمایند.


بانک همچنین اضافه کرد: کارشناسان ناظر بیمارستانی در بیمارستان های طرف قرارداد سطح استان نیز در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به بیمه شدگان هستند.


مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود به نام گذاری سال 97 به سال حمایت از کالای ایرانی نیز اشاره و خاطر نشان کرد : باید با مصرف کالای با کیفیت ایرانی، از تولیدات داخلی بویژه در حوزه کالاهای سلامت حمایت نکنیم و شاهد رونق چرخه تولید و رشد اقتصاد کشور باشیم.ا


وی تاکید کرد: در سال 97 با مدیریت هزینه ها و نظارت جدی بر این امر، گام های موثری در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته