دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1397 - 20:56
شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه هنر در پیاده راه بلوار کشاورز:

هدف این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به همشهریان و توریست ها معرفی کنیم

شهردار تهران با بیان اینکه امسال در نوروز شهرداری برنامه های ابتکاری تازه ای را به اجرا گذاشته که یکی از آنها نوروزگاه بلوار کشاورز است، گفت: هدف ما این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به بازدید کنندگان، همشهریان و توریست ها معرفی کنیم.
کد خبر : 269718

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محمدعلی نجفی در بازدید از نوروزگاه هنر در پیاده راه بلوار کشاورز، با بیان اینکه امسال در نوروز شهرداری برنامه های ابتکاری تازه ای را به اجرا گذاشته که یکی از آنها نوروزگاه بلوار کشاورز است، افزود: هدف ما این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به بازدید کنندگان، همشهریان و توریست ها معرفی کنیم.


شهردار تهران ابراز کرد: هدف دوم ما این است که با اجرای این برنامه ها همراه با طبیعت که نو شده و همه چیز تازه، جذاب و سرزنده می شود، ما هم یک نوع سرزندگی و نشاط را به جامعه عرضه کنیم.


وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا فضایی ایجاد کنیم که همشهریان در زندگی روزمره خود از طرب و نشاط بیشتری برخوردار باشند.


نجفی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتقادهای وارد شده به افت تورهای گردشگری در ایام نوروز، گفت: قرار ما این نبود که افتی در فعالیت های گردشگری تهران ایجاد شود، بلکه برعکس برنامه ریزی کرده بودیم که تا حد ممکن فضای مناسب تری برای گردشگرای ورودی به تهران ایجاد کنیم. اگر افتی در فعالیت های گردشگری ایجاد شده نیز طی یکی دو روز آینده پیگیری می کنم تا جبران شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته