پردیس سینمایی ملت با افت فروش مواجه شد!
به گزارش گروه دیگر رسانههای خبرگزاری آنا، دکتر مریم جلالی؛ مدیر پردیس سینمایی ملت در ارتباط با اختلالات ایجاد شده در سایت سینماتیکت گفت: از روز اول فروردین هر روز ما دچار اختلال هایی خصوصاً در ساعات پر مراجعه بودیم که مشتریان برای انتخاب صندلی دچار مشکل بودند و امروز از ساعت ۴ بعدازظهر این مشکل بسیار حاد شد و در روند فروش ما بسیار موثر بوده است.
وی در ادامه افزود: پردیس ملت جزء آن دسته از سینماهایی است که مشتری اتفاقی و گذری ندارد وکاربرد دیگری جز سینما ندارد . درواقع مخاطبان برای دیدن فیلم تدارک می بینند به همین خاطر بیش از ۸۰٪ از مشتریان پردیس ملت بلیت های خود را اینترنتی خریداری می کنند و با این مشکلی که به وجود آمده است در روند فروش این پردیس تاثیر گذاشته است.
جلالی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این اختلال برطرف شود و ادامه داد: در دنیای امروز رفتار مشتریان تغییر کرده است و خرید اینترنتی اصل محسوب می شود باید سینماهای ایران دارای سایتی باشند که بتوانند این موارد را پشتیبانی کنند. تعداد سالن های سینما افزایش پیدا کرده و به تناسب باید سایت فروش حرفه ای و قوی باشد تا بتواند به مخاطب سرویس دهد و تهیه کنندگان سینما و سینماداران شاهد افت فروش نشوند.
وی با اشاره به اینکه خدمات سایت پردیس ملت را نیز سایت سینما تیکت انجام می دهد، توضیح داد:خدمات سایت اختصاصی پردیس نیز با پشتیبانی سینما تیکت است و به همین دلیل سایت اختصاصی ما هم دچار مشکل شده است.
مدیر پردیس سینمایی ملت در پایان افزود: انشاالله به زودی این مشکل حل می شود و مخاطبان وفادار سینما با خرید حضوری اجازه ندهند این اختلال خللی در فروش فیلمهای اکران نوروز ایجاد کند.
منبع: صبا
انتهای پیام/