دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1397 - 14:47
رئیس کلانتری قلعه نو:

مرغ دزدها در قلعه نو دستگیر شدند

رئیس کلانتری قلعه نو از دستگیری مرغ دزدها خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی سارقان تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی اموال مسروقه از جمله ترازوی دیجیتالی و مقادیری مرغ کشف شد.
کد خبر : 269629

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سروان علی اصغر مراد زاده، رئیس کلانتری قلعه نو بیان کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده قلعه نو بودند، که 2 سارق را در حال سرقت از یک مغازه مرغ فروشی مشاهده و به تعقیب آنها پرداختند.


وی افزود: متهمان که با دیدن خودروی پلیس، سوار بر خودروی خود شده و سعی در فرار داشتند، تعدادی از اموال مسروقه را رها کرده و تلاش می کردند که از دست قانون بگریزند که این اقدام با تعقیب پلیس روبرو شد. در نهایت پلیس پس از چند دقیقه تعقیب سارقان را دستگیر کرد.


مراد زاده خاطرنشان کرد: متهمان به همراه خودرو و تجهیزاتی که به سرقت برده بودند به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه مذکور اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی آنها تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی اموال مسروقه از جمله ترازوی دیجیتالی و مقادیری مرغ کشف شد.


رئیس کلانتری قلعه نو یادآور شد: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکش به وی بازپس داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب