دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1394 - 16:02

هم‌اندیشی هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس«قرآن در سما» به میزبانی سما واحد یزد

در پی انتخاب مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد به عنوان میزبان هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس(قرآن در سما) از سوی سازمان سما، نخستین نشست هم‌اندیشی این جشنواره در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.
کد خبر : 26952

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس مرکزآموزشی وفرهنگی سما واحد یزد دراین نشست ضمن خیرمقدم در سخنرانی خود گفت : بسیار خرسندیم از انتخاب این مرکز بعنوان میزبان هشتمین دوره جشنواره کشوری طرح قدس از سوی سازمان سما ،که انشاءا... در شهریورماه سال جاری با حضور برگزیدگان قرآنی مراکز سما سراسر کشورکه قریب به 500 نفر از افرادی که در استان خود جزء نفرات برترقرآنی بوده اند برگزار می شود .


محمدرضا رحیمی ادامه داد: برگزیدگان قرآنی سما کشور در این جشنواره در رشته‌های قرآنی قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، تفسیر مفاهیم و پژوهش‌های قرآنی به تفکیک در سه سطح دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان سمایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


سرپرست واحد یزد نیز در این جلسه، میزبانی جشنواره قرآنی را سند افتخار دیگری برای مجموعه سما و دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: محافل و طرح های قرآنی فرصت ارزشمندی است تا مشتاقان و شیفتگان قرآن، علاوه بر خودسازی و بهره‌گیری از فیض لایتناهی قرآن کریم و آشنایی بیشتر با کرانه های پیدا و ناپیدای معارف آن، خویشتن را برای حضور سازنده و ارزنده در عرصه اجتماعی، بویژه فعالیت‌های علمی و پژوهشی آماده و مهیا کنند.


دکتر محمدرضا اسلامی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با حضور و همکاری مجموعه دانشگاه، سما و آموزش و پرورش، این جشنواره به نحو شایسته برگزار و امیدواریم با درک و فهم درست آموزه های قرآنی، افق آینده زندگی بشر بیش از پیش روشن و نویدبخش حیات طیبه در جامعه جهانی موعود باشد.


مدیر امور فرهنگی سازمان سما هم انتخاب سما واحد یزد به عنوان میزبان هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس را به دلیل فضای معنوی و عبادی این شهر برشمرد و خواستار برگزاری جشنواره ای متمایز از دیگر جشنواره های قرآنی با توجه به پتانسیل های قرآنی موجود در سما، دانشگاه آزاد اسلامی و شهر یزد شد.


دکتر پروین غضنفری در این جلسه به معرفی کارگروه های مختلف جهت تقسیم وظایف درجهت برگزاری با کیفیت تر جشنواره پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته