دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 15:19

نخستین مدرسه تخصصی ورزش سما در انزلی افتتاح شد

رئیس دانشگاه آزاد بندرانزلی با تاکید بر الگوسازی مدارس سما برای دیگر مدارس گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات خوبی که مدارس سما دارند، این مدارس می‌توانند به راحتی در زمینه مدیریت و سامان دهی دانش آموزی الگویی مناسب برای دیگر مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی باشند.
کد خبر : 2694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسب دهه مبارک فجر نخستین مدرسه تخصصی ورزش سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور ریاست، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان این واحد آموزشی به بهره برداری رسید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آیین بهره برداری از این مدرسه تخصصی با تبریک ایام دهه مبارک فجر با توجه به نقش مهم معاونت سما بندرانزلی در تاسیس این مدرسه گفت: مدرسه تخصصی ورزش برای اولین بار است که در شهر انزلی به بهره برداری می‌رسد و مهندس حمیدرضا افرنچه در تاسیس آن نقش به سزایی داشتند.



علیرضا اقدامی با توجه به اهداف مدرسهٔ ورزش خاطرنشان کرد: آشنایی با وضعیت‌های صحیح بدنی در راه رفتن، ایستادن، نشستن، آشنایی با آمادگی جسمانی و حرکتی، آشنایی با اصول مبانی تربیت بدنی در حد دبستان، مهارت در انجام تمرینات آمادگی جسمانی و تندرستی، همکاری و مسئولیت پذیری از طریق فعالیت‌های ورزشی و علاقه به کسب توسعه مهارت‌های ورزشی از مهم‌ترین اهداف مدرسه ورزش است.
در پایان نیز از نخبگان ورزشی و افتخارات آفرینان قرآنی دبستان سما انزلی تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته