دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اردوی پرسپولیس در کمپ« قزل چه»

محل اردوی 10 روزه تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه مشخص شد.
کد خبر : 26920

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،برپایی اردوی 10 روزه تیم فوتبال پرسپولیس درحالی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که تا امروز محل اردوی سرخ‌پوشان در این کشور مشخص نبود.


مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته با بررسی شرایط کمپ‌های ترکیه به دنبال محلی آرام و به دور از هیاهو برای برپایی این اردوی آماده سازی بودند که در نهایت به کمک مترجم مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس کمپ «قزل چه» که در 60 کیلومتری آنکارا قراردارد را به عنوان محل اردوی آماده سازی تیمشان انتخاب کردند.


این کمپ که دارای چند زمین تمرینی با کیفیت است و از امکانات خوبی برخوردار است، ضمن اینکه دور بودن این کمپ از شهر‌هایی که ایرانی‌ها برای سفر به ترکیه انتخاب می‌کنند فرصت مناسبی را در اختیار برانکو قرار می‌دهد تا بازیکنانش را به دور از هیاهو برای شرکت در مسابقات لیگ برتر آماده کند.


طبق برنامه تیم فوتبال پرسپولیس در مدت حضورش در ترکیه سه بازی دوستانه نیز برگزار می‌کند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این سه بازی به مصاف تیم‌هایی از کشور ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان خواهند رفت.


گفتنی است تیم امید چندی پیش در کمپ «قزل چه» اردو زده بود که هم کادر فنی و هم بازیکنان این تیم در پایان اردو از وضعیت این کمپ ابراز رضایت کرده بودند .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته