دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1397 - 11:06
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی مرجع سیستم علوم‌پزشکی کشور است/ ایجاد رشته‌های تخصصی در دستور کار

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شواهد نشان‌دهنده مرجعیت دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم علوم پزشکی کشور است، گفت: امیدوارم در سال 97 رشته‌های تخصصی بیشتری برای این دانشگاه ایجاد کنیم.
کد خبر : 269044

دکتر محسن نفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: یک سوم فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و 40 درصد پرستاری‌ها متعلق به دانشگاه آزاد است، این دانشگاه در حوزه علوم پزشکی سطح خیلی بالایی دارد.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به هر حال یک دانشگاهی است که دولتی نیست و در حقیقت از بودجه‌های دولتی استفاده نمی‌کند، باری بر دوش دولت نمی‌گذارد، سیستم خصوصی دارد، قوانینش راحت‌تر است، بسیاری از افراد و شرکت‌ها را می‌تواند در این سیستم استفاده کنند. به اعتقاد من هرچقدر که وزارت بهداشت راحت‌تر با این دانشگاه برخورد کند، رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بهتر و پیشرفته‌تر می‌شود. امیدواریم که بتوانیم در این قضایا پیشرفت بیشتری کنیم و راحت‌تر وارد کارها شویم.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: اهم فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بحث مرجعیت آموزش علوم پزشکی است و می‌خواهد در این پروسه و در این ساختار بیشترین کار را بکند. دانشگاه آزاد اسلامی نشان داده که بدون استفاده از بودجه‌های دولتی می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند. انتخاب فارغ‌التحصیلان پزشکی دانشگاه آزاد به عنوان اساتید برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های سراسر کشور نشان‌دهنده موفقیت این دانشگاه و برگزیده شدن دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیادها نشان‌دهنده کیفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی است.


نفر تاکید کرد: وقتی ما اساتیدی تربیت می‌کنیم که می‌توانند دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بچرخانند نشان‌دهنده مرجعیت دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم علوم پزشکی کشور است. برنامه‌های متعددی هم برای سال 97 داریم و انشاالله رشته‌های تخصصی بیشتری برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته