دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیامی به مناسبت روز قلم صورت گرفت؛

قدردانی سرپرست واحد بندرعباس از اهالی قلم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به فرا رسیدن روز قلم ، پیامی را به استادان و کارکنان ارسال و از اهالی قلم قدردانی کرد.
کد خبر : 26895

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی باقری در این پیام با گرامی‌داشت روز قلم و با توجه به ابعاد تربیتی، رسانه ای و ارزشی تألیف و نگاشتن یادآوری کرده است که: ارزش و کرامت قلم فراتر از اختصاص دادن یک روز خاص در تقویم به این حوزه ارزشی و معنوی است و بدون شک این روز فقط جهت یادآوری و پاس‌داشت ارزش‌های معنوی و وظیفه ی خطیر اهالی پر تلاش اهل قلم و رسانه است.


وی در این پیام با توجه به آیه « ن والقلم و مایسطرون » افزوده است: وقتی خداوند تبارک و تعالی که تمام هستی را آفریده، به قلم و آنچه می‌نویسد سوگند یاد می‌کند، چگونه ممکن است که بندگان ناچیز و تقصیرکار او بتوانند از اهالی قلم قدردانی و تجلیل کنند.


باقری در ادامه این پیام تاکید کرده است که پاس‌داشت حرمت، عزت و امنیت اهالی قلم از وظایف الهی ما انسان‌هاست و باید با در نظر گرفتن رضای الهی، با احترام ، ادب و در شان و منزلتشان اهالی قلم از آنان تجلیل و قدردانی شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در انتهای این پیام خطاب به اهالی قلم یادآوری کرده است: وقتی که قلم را به دست می گیرید به منزله حکمی است که جاری می‌سازید پس دقت کنید با خلوص نیت و بدور از غرض‌ورزی، کینه توزی و دشمنی با اخلاص و عملی خالصانه بر آنچه می‌نویسید، ایمان داشته باشید و خود نیز به آن عمل کنید.


در پایان این پیام برای همه اهالی قلم که در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... قلم‌فرسایی می‌کنند آرزوی موفقیت، پیروزی و سربلندی کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته