دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1394 - 15:26
سرپرست واحد بابل در گفت‌وگو با آنا:

طرح تجمیع2 نشان‌دهنده تدبیر و امید، هم‌اندیشی و همت بلند مسئولان دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: طرح تجمیع 2 در راستای چابک‌سازی وکاهش بوروکراسی سیستم اداری، آموزشی و پژوهشی، سرعت بخشیدن به همه کارها و فعالیت‌ها و درآمد غیرشهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده و طرحی موثر است.
کد خبر : 26857

دکتر حسن قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این طرح باعث بهره‌وری کارآمدی بیشتر از نیروهای انسانی است و به صورت یک‌پارچه و متحد عمل می کند، ساختار و تجهیزات اداری و فضاهای فیزیکی را از نظر نیرو کاهش داده و باعث جلوگیری هزینه‌های اضافی شده است و مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه با هوشمندی و داریت کامل این تجمیع را انجام دادند.


سرپرست واحد بابل گفت: دکتر میرزاده با داریت و تدبیر باعث حذف بوروکراسی سیستم اداری به دانشگاه سرعتی مضاعف بخشید و با عقلانیت و تدبیر و امید برای شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی و محقق شدن تاسیس بنگاه‌های دانش‌بنیان و مرکز رشد و تولیدات علمی و پژوهشی نتایج خوبی دست یافته است.


قلی‌پور درباره تشکیل شوراهای تخصصی افزود: این شوراها می‌توانند در معاونت‌های آموزشی و پژوهشی به ویژه دانشجویی و فرهنگی طرح و برنامه‌های مثبت و کارآمدی را برای پیشبرد اهداف دانشگاه ارائه کرده و نسبت به هماهنگی و پویایی استادان و دانشجویان برای دستیابی به استانداردهای جهانی کوشا باشند.


وی افزود: امیدواریم همه دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان دست به دست هم بدهیم تا این طرح به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، این حرکت یک تحول تاریخی در دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته