دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سعیدی‌اصل در گفت‌وگو با آنا خبر داد

راه‌اندازی دانشکده‌ تحصیلات تکمیلی و علوم پزشکی واحد سبزوار در مهر94

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار از راه‌اندازی و افتتاح دانشکده‌ تحصیلات تکمیلی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در مهر 1394 خبر داد.
کد خبر : 26830

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا افزود: در این راستا چندین رشته‌ پُرمتقاضی هم در مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در واحد سبزوار راه‌اندازی خواهد شد که تقریباً مجوزهای لازم در این خصوص از وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری اخذ شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ادامه داد: در مهر 94 برای رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، روانشناسی بالینی، دکتری شیمی آلی، دکتری شیمی مواد غذایی، ارشد کامپیوتر، ارشد برق، الکترونیک و تعداد دیگری از رشته‌های ارشد علوم انسانی، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.



وی در خصوص اقدامات واحد سبزوار برای کاهش وابستگی به شهریه‌ دانشجویان و تأمین 16 درصدی بودجه در سال جدید از محل شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: در این خصوص، واحد سبزوار مدارک مربوط به دو شرکت دانش‌بنیان از جمله شرکت سحر سلامت و شرکت سبز اکسیر بیهق را برای تصویب نهایی به هیات امنای استان فرستاده که خوشبختانه شرکت سحر سلامت در کمیته‌ استانی به‌تصویب رسیده و در حال طی‌شدن مراحل نهایی اخذ مجوزهای لازم است. این شرکت در بُعد تولید نان‌های خاص مثلاً تولید نان مخصوص برای افراد دیابتی مشغول به فعالیت خواهد شد.


سعیدی‌اصل درباره انجام طرح‌های فرهنگی ماندگار در این واحد دانشگاهی به آنا گفت: ساخت مسجد پیامبر اعظم(ص)، ساخت مزار شهدای گمنام در دانشگاه، شناسایی نخبگان علمی و اجتماعی شهر، تشکیل کانون‌های فرهنگی و برگزاری همه ساله مسابقات قرآن و عترت، از جمله طرح‌های ماندگار فرهنگی انجام‌شده در واحد سبزوار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته