دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1396 - 12:47

مسجدجامعی خبر استعفای شهردار تهران را تایید کرد

ماجرای استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران از صبح امروز در حالی در رسانه‌ها منتشر شد که احمد مسجدجامعی این خبر را تایید و زهرا نژادبهرام آن را همچنان تکذیب می‌کند.
کد خبر : 268072

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد مسجدجامعی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با تایید استعفای محمدعلی نجفی، شهردار پایتخت گفت: این استعفا روال مشخصی دارد و باید بررسی شود.


این در حالی است که همچنین زهرا نژادبهرام پیش از این با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای شهر درباره شایعه استعفای شهردار تهران توضیح داد: جلسه شورای شهر امروز برای جمع‌بندی عملکرد پایان سال است و ناهار مهمان آقای هاشمی هستیم.


وی درباره استعفای نجفی افزود: تاکنون یک برگ نامه استعفا از وی ندیده‌ایم و این در حالی است که اگر بخواهند استعفا دهند باید این موضوع را به هیات رئیسه بگویند. تا این لحظه هیچ کاغذ و برگه‌ای به ما نرسیده و جلسه امروز، جلسه پایان سال است.


عضو هیات‌رئیسه شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه اگر استعفای نجفی درست باشد موضوع حساب‌های مالی پایان سال چه خواهد شد، توضیح داد: فرض به محال استعفایی وجود داشته باشد، اما یکی از دغدغه‌های ما در این خصوص این خواهد بود.


وی درباره دلخوری نجفی از شورای شهر گفت: نجفی دلخوری از اعضای شورا ندارد؛ هرچند که ممکن است عقاید ما متفاوت باشد اما شورا جایگاهی نظارتی دارد و طبیعی است که بخواهیم شهرداری را نقد کنیم اما همیشه گفته‌ایم که ما یک جمع مشترک 22 نفره هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته