دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1394 - 15:45

روسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز انتخاب شدند

هیات امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان البرز پس از اجرای طرح تجمیع 2 و با ساختار جدید، نخستین جلسه خود را با حضور روسا و معاونان واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان البرز تشکیل داد.
کد خبر : 26776

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه حاضران بر اساس بخشنامه شماره 18596/. ص/94 مورخ 24/3/94 روسای شوراهای تخصصی استان البرز را انتخاب کردند.


دکتر بهروز میرزا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دبیر هیئت امنای استان البرز با شرح بخشنامه تجمیع 2 و ساختار جدید استانی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رسیدگی به امور واحدها و مراکز استان از سوی رئیس دبیرخانه هیئت امنا با تشکیل جلسات منظم شد.


دکتر جواد یعقوبی رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان البرز نیز با استناد به بخشنامه مذکور انتخاب روسای شوراهای تخصصی این استان را به رای گذاشته و پس از شمارش آرا نتایج را به حاضران اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، پس از اخذ آرا، دکتر بهروز میرزا به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان، دکتر احمد جهان لتیباری به عنوان رئیس شورای پژوهش و فناوری، دکتر علیرضا افتخاری به عنوان رئیس شورای عمرانی، دکتر سید شاپور رضا شجاعی به عنوان رئیس شورای دانشجویی، فرهنگی و ورزشی، دکتر امیربابک مرجانی به عنوان رئیس شورای اداری و مالی، دکتر علیرضا شقایق به عنوان رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و زرین‌تاج پرهیزگار به عنوان رئیس شورای زنان فرهیخته استان البرز انتخاب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته