دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1396 - 16:36

توصیه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی البرز به استادان گروه معارف

بیش از 40 نفر از استادان گروه معارف اسلامی واحد کرج در کارگاه آموزشی ارایه تجارب روش‌های تدریس استادان معارف اسلامی شرکت کردند.
کد خبر : 267571

به گزارش خبرنگار آنا،‌ کارگاه آموزشی ارایه تجارب روش های تدریس اساتید معارف اسلامی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و با حضور بیش از40 نفر از اساتید گروه معارف اسلامی واحد کرج برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان البرز در این کارگاه به نکاتی در زمینه تدریس موثر در دروس معارف اسلامی اشاره کرد و با قدردانی از گروه معارف اسلامی واحد کرج، این گروه را در زمره گروه های فعال معارف در سطح استان و حتی کشور معرفی کرد.


حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی با تصریح بر تبادل تجربه های تدریس این امر را بسیار مهم و موثر برآورد نمود و ابراز امیدواری کرد این جلسات مستمر و ادامه دار باشد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان البرز به شیوه های تدریس اشاره و تصریح کرد: «شیوه تدریس دروس معارفی نیز باید مانند سایر دروس به روز و نوین باشد تا بیشترین سودمندی را برای دانشجویان فراهم کند.»


وی به استادان دروس معارف اسلامی در دانشگاه توصیه کرد که از ابزار الکترونیکی و فضای مجازی در تدریس استفاده شود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد.


هاشمی به استادان توصیه کرد با بهره گیری از ابزار الکترونیکی، مشارکت فعال تری در فضاهای مجازی داشته باشند.


در این کارگاه آموزشی تنی چند از استادان دروس معارف اسلامی واحد کرج، روش های نوین خود را مبتنی بر روش نیاز محور، آموزش مجازی و کار گروهی بود ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته