دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1396 - 16:42

پژوهش و شناسایی مشکلات استان البرز با برقراری تفاهم‌نامه‌های دوجانبه

برقراری تفاهم‌نامه‌های دوجانبه در زمینه پژوهش و شناسایی مشکلات استانی، حاصل دیدار صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با مسئولان رسانه ملی استان البرز بود.
کد خبر : 267566

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس و معاونان صدا و سیمای استان البرز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نشستی صمیمانه با دکتر محمدحسن برهانی رئیس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.


در این نشست طرفین با ابراز علاقه‌مندی برای همکاری بیشتر و ارتباط صمیمانه تر به منظور انعکاس فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی استان و نیز شناسایی و رفع مشکلات و مسائل روز استان، پیشنهاد راه اندازی دفتر و پایگاه اطلاع رسانی صدا وسیمای استان البرز و تشکیل تیم‌های دانشجویی به عنوان خبرنگار-دانشجو را مطرح کردند.


در این پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی از سوی صدا و سیما به دانشجویان علاقه‌مند و نیز آموزش و زمینه سازی لازم برای تهیه مستندهای علمی در استان عنوان شد.


برهانی فر با بیان اهمیت صدا و سیما و رسانه ملی در تنویر افکار عمومی به جایگاه ویژه این رسانه و اعتماد عموم مردم به آن اشاره کرد و گفت: «با توجه به وجود استادان برجسته در علوم مختلف، داشجویان مخترع و مبتکر، تنوع رشته های تحصیلی موجود و ظرفیت و توانمندی بالایی که در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز وجود دارد، بستر مناسبی برای تولید محتوای علمی برنامه در استان و رفع مشکلات موجود فراهم است که امیداریم با ارتباط نزدیکتر و همکاری بیشتر به شکل مناسبی از این امکان بهره برد.»


رامک رئیس صدا و سیمای استان البرز نیز پیشنهاد برقراری تفاهم‌نامه‌های دوجانبه در زمینه پژوهش و شناسایی مشکلات استان را امکانپذیر و آن را راه مناسبی برای شناسایی مشکلات، کمبودها و حتی پتانسیل های استان به کمک دانشگاه آزاد اسلامی در این استان دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته