دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1396 - 13:04

جانشین وزیر علوم در ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت علوم منصوب شد

دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان جانشین خود در ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت علوم منصوب کرد.
کد خبر : 267195

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن حکم وزیر علوم خطاب به دکتر برومند آمده است:


«به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، با توجه به پیشینه علمی و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت جانشین اینجانب در ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.


بایسته است با هماهنگی و همفکری با معاونت‌ها، مراکز و واحدهای تابعه، برنامه‌های راهبردی و اجرایی وزارت را در چارچوب سیاست‌های ابلاغی، به خصوص به منظور پیشتازی در اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه کارآفرینی و کیفی‌سازی منابع انسانی و علمی کشور، تدوین و با ارائه شاخص‌های سنجش برای هر یک از برنامه‌ها و زمان‌بندی تحقق آنها، کیفیت پیشرفت در مسیر را ترسیم نمایید.


ضروری است عملکرد ستاد در اجرای طرح‌ها و چالش‌های موجود به طور مستمر و یکپارچه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته