طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی کارفرمایان اجرا میشود
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهرداد قریب گفت: کارفرمایان برای برخورداری از این طرح، قبل از مراجعه به شعب تامین اجتماعی باید دارای آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) بوده و در زمان تکمیل فرم مربوطه به انضمام شماره تلفن همراه خود، آن را ارائه کنند.
وی ادامه داد: زیرساختهای مورد نیاز برای اجرای طرح آماده شده و از این پس کارفرمایان میتوانند برگههای اخطاریه، اجراییه، اعلامیه و صورتحسابهای خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت کنند.
قریب درمورد چگونگی استفاده از این طرح توسط کارفرمایان افزود: در نخستین گام، متقاضیان باید با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، تعهدنامه و فرمهای مربوطه را تکمیل کنند.
وی ادامه داد: پس از تکمیل فرمهای مورد نظر توسط کارفرمایان، از سوی شعب تامین اجتماعی یک رسید به آنها ارائه میشود که نام کاربری و رمز عبور در آن قرار دارد و در اولین ورود به سامانه، کارفرمایان باید نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کارفرمایانی که برای ارائه فهرست حق بیمه به صورت اینترنتی، قبلا رمز دریافت کردهاند نیازی به دریافت رمز مجدد ندارند و باید به شعبه تامین اجتماعی مراجعه تا گزینه ابلاغ الکترونیکی برای آنها فعال شود.
وی ادامه داد: پس از پایان یافتن مراحل ثبتنام، احکام مطالباتی تامین اجتماعی از قبیل اخطاریه، اجراییه، اعلامیه و صورتحساب به جای احکام کاغذی، از طریق آدرس پست الکترونیکی اعلام شده، به کارفرما ابلاغ خواهد شد.
انتهای پیام/