دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با آنا:

انتقادات دادکان قابل احترام است/ خواص به کمک پرسپولیس بیایند

جعفر کاشانی گفت: هواداران خواص باید در این روزهای حساس به کمک پرسپولیس بیایند.
کد خبر : 26711

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «دادکان حق زیادی بر گردن فوتبال ایران دارد و اگر انتقادی نیز می کند از سر دلسوزی است.»


وی افزود: «باید از وجود افرادی نظیر دادکان استفاده بیشتری در فوتبال شود زیرا وی به تمام امور فوتبال آگاه است.»


کاشانی درباره اعتراض هواداران به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: «مسئولان باشگاه پرسپولیس با جدیت در حال فعالیت هستند. هواداران بدانند اقدامات خوبی در زمینه نقل و انتقالات صورت گرفته است، اما نمی‌شود این اقدامات هر روز اعلام شوند. با آغاز فصل جدید نتیجه این اقدامات مشخص خواهد شد.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: «هواداران میلیونی پرسپولیس شامل عوام و خواص هستند. منظور از خواص کسانی هستند که به واسطه پشتوانه های مالی و غیر مالی که دارند می توانند به پرسپولیس کمک کنند. امیدوارم هواداران خواص در این روزهای حساس به یاری تیم محبوبشان بیایند.»


وی در پایان صحبت هایش گفت: «پرسپولیس باید باشگاه شود. کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم تیم‌داری است. ما زمانی می توانیم بگوییم باشگاه پرسپولیس که این تیم صاحب ورزشگاه و زمین تمرین اختصاصی، تیم های پایه، آکادمی و ... باشد. اینکه در پایان فصل به دنبال بازیکنان تیم های دیگر باشیم را نمی توان باشگاه‌داری نامید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته