دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1396 - 09:02

تجلیل از کارکنان و اعضای هیات علمی واحد لاهیجان

جشن تجلیل از خدمات صادقانه کارکنان و اعضای هیات علمی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی لاهیجان، سیاهکل و سما لاهیجان و سیاهکل و با حضور خانواده آنان در سالن حزین واحد لاهیجان برگزار شد.
کد خبر : 267049

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد لاهیجان و سیاهکل در این مراسم اظهار کرد: «سالی که گذشت با فداکاری و تلاش و سختکوشی شما عزیزان به خوبی و خوشی به پایان رسید. با توجه به همکاری و کمک شما سال دیگر، سال بسیار خوبی خواهد شد. دانشگاه به غیر از رسالت آموزشی و علمی به ایجاد درآمد غیر از شهریه روی خواهد آورد و این امر مهم و خطیر فقط توسط همت شما بزرگواران انجام خواهد شد.»


دکتر سیروس بیدریغ با اشاره به چالش درآمدهای مبتنی بر شهریه ادامه داد: «به کمک همگی شما نیازمند هستیم. هدف دانشگاه این است که درآمدهای شهریه ای کم شود. از همه مدیران و معاونت دانشگاه های لاهیجان، سیاهکل، سما و تمام کارکنان خواستارم از همه امکانات موجود برای درآمد غیر شهریه ای استفاده کنند و این مهم باید عملیاتی شود.»


بیدریغ با تاکید بر رفتار مناسب با ارباب رجوع و ولی نعمتان دانشگاهی، یعنی دانشجویان اظهار کرد: «شخصا پیگیر این امر هستم که کارکنان و اساتید ما نقش معلم گونه خود را در رفتار با دانشجویان ایفا کنند و در کمال محبت رفتار و مشکلات دانشجویان را رفع کنند.»


وی یکی از دغدغه های دانشگاه را حفظ ارزش های اسلامی و ملی دانست و گفت: «اساتید و کارکنان باید در مراسم مذهبی و اعتقادی حضور فعال داشته باشند و دانشجویان را نیز برای شرکت در این گونه مراسم دعوت کنند.»


رئیس واحد لاهیجان با بیان اینکه در حوزه ریاست به روی تک تک کارکنان دانشجویان باز است، ادامه داد: «سال خوب و خوشی برای شما دانشجویان آرزو می کنم، یادمان باشد زیبایی را دوست بداریم، دیگران را آنگونه که هستند ، باور کنیم ، با خویشتن خویش مهربان باشیم تا با دیگران با ما مهربان باشند.»


اجرای برنامه های متنوع طنز، مولودی خوانی و تجلیل از بازنشستگان واحد، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی از برنامه های برگزار شده در این جشن باشکوه بود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته