دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مطرح کرد:

سرعت واحدهای دانشگاهی در اجرای طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان با طرح تجمیع 2

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: برنامه‌های جامعی برای تبدیل شدن این استان به قطب علمی و صنعتی کشور داریم. خوزستان دارای ظرفیت، استعداد و همچنین منابع عظیم و متنوعی است که توانایی تبدیل شدن به قطب علمی و صنعتی نه تنها در کشور بلکه منطقه خاورمیانه را دارد.
کد خبر : 26682

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهرام لک با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح تجمیع 2 دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کاهش هزینه، چابک‌سازی و ارتقای بهره‌وری این دانشگاه اظهار کرد: با استفاده از مزایای این طرح که منجر به حذف و کاهش پست و ساختارهای مختلف شد، واحدها و مراکز آموزشی می‌توانند طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان خود را سریعتر و بهتر از گذشته انجام دهند.


وی، درباره برنامه‌های این دانشگاه در ارتقای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خوزستان بیان کرد: اکنون واحدها و مراکز آموزشی استان با بیش از 50 آزمایشگاه و کارگاه تخصصی به همراه استادان مجرب و امکانات و تجهیزات مدرن در کنار پژوهشکده‌ها و مراکز رشد به تحقیقات و پژوهشی علمی برای رفع بسیاری از معضلات می‌پردازند.


دبیر هیئت امنای استان خوزستان افزود: راه‌اندازی کمیته تخصصی قرآن و عترت به همراه شورای فرهنگی در دانشگاه‌ها به همراه اجرای برنامه‌های ماندگار فرهنگی و اجتماعی به طور قطع می‌تواند در ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش مهمی را داشته باشد.


سرپرست واحد اهواز با توجه به حدود 630 کیلومتر مرز مشترک و طولانی استان خوزستان با کشور عراق گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی واحدها و مراکز آموزشی استان، این دانشگاه آمادگی جذب دانشجویان خارجی از کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد که در این رابطه نیز برنامه‌هایی در حال تدوین است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته