دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1396 - 12:11

شورای عالی عتف به سوی انطباق بیشتر با ساختارهای اجرایی می رود

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ودبیر کل شورای عالی عتف از بازنگری در برنامه‌ها و روندهای این شورا و انطباق بیشتر با دیگر ساختارهای اجرایی کشور خبر داد.
کد خبر : 266656

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مسعود برومند در پایان جلسه صد و شصت و چهارم کمیسیون دائم شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دراین جلسه سه موضوع مطرح و بررسی شد، ابتدا گزارشی از پروژه‌های سمات بود که پیش نویس گزارش اولیه ارائه و قرار شد در کمیته‌ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه مطرح و گزارش تحلیل آن ارائه و به شورای عالی عتف اعلام شود.


وی افزود: موضوع دوم بررسی یکی از آیین‌نامه‌های اجرایی قانون رسیدگی به شکایات شرکت‌های دانش‌بنیان بود که در چارچوب آن قرار شد روش برخورد و نحوه اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی و در نهایت بازنگری و در جلسه بعدی نهایی شود.


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مورد دستور جلسه سوم این جلسه گفت: در خصوص روش کار، برنامه‌های شورای عالی عتف و نوع نگاه به وظایف و ماموریت‌های شورای عالی عتف را بازنگری و بررسی مجدد کردیم و این بررسی ادامه خواهد داشت و مفرر شد اگر در مواردی انطباق با دیگر فرایندها و ساختارهای اجرایی در شورا نیست، برای حل این مشکلات در سال آینده پیش برویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته