دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تنها رابطه اقتصاد ایران با اکوادور واردات موز است!

سفیر کشور اکوادور در جمهوری اسلامی ایران درباره میزان تبادلات اقتصادی دو کشور نیز گفت: تنها 80 میلیون دلار موز از اکوادور به ایران صادر می شود و ارتباط اقتصادی دو کشور به همین میزان محدود شده است.
کد خبر : 266624

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، الخاندرو اورتگا آلمیدا، سفیر کشور اکوادور در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم آغاز پویش سرزمین بدون زباله در روستای کفود شاندرمن در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با بیان اینکه ایرانیان برای سفر به کشور اکوادور نیاز به ویزا ندارند اظهار داشت: به همین دلیل آماری از میزان گردشگران ایرانی که به این کشور سفر می کنند ندارد.


وی افزود: هم اکنون حدود ۱۰۰۰ ایرانی در کشور اکوادور زندگی می کنند که زندگی آن ها به عنوان گردشگر و توریسم محسوب نمی شود.


سفیر کشور اکوادور در جمهوری اسلامی ایران درباره میزان تبادلات اقتصادی دو کشور نیز گفت: تنها ۸۰ میلیون دلار موز از اکوادور به ایران صادر می شود و ارتباط اقتصادی دو کشور به همین میزان محدود شده است.


اورتگا آلمیدا در مراسم سخنرانی خود در مراسم آغاز پویش سرزمین بدون زباله در روستای قران شاندرمن نیز با بیان اینکه موزهای قرار گرفته شده روی میز پذیرایی برنامه وارداتی از کشورش است خطاب به حاضران در برنامه اظهار کرد: از موز اکوادوری بخورید که برای سلامتی شما مفید است!


انتهای پیام/

برچسب ها: موز
ارسال نظر
قالیشویی ادیب