دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1396 - 11:28
سرهنگ رحمانی خبر داد:

بارش باران در 3 محور مازندران/ ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا از بارش باران در 3 محور استان مازندران خبر داد.
کد خبر : 266509

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در استان مازندران (محدوده‌های رامسر،جویبار و بابلسر) بارش باران گزارش شده است.


وی با اشاره به وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی اضافه کرد: همچنین در استان گیلان (محور‌های رشت-انزلی، رشت-آستارا و رشت-قزوین) و مازندران (محدوده‌های ساری، آمل، کناره و کیاسر) مه گرفتگی همراه با کاهش دید عنوان شده است.


رحمانی با اشاره به محورهای دارای بار ترافیکی تصریح کرد: هم‌اکنون ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده مهرویلا تا پل استاندارد)، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل استاندارد تا مهرویلا) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین اعلام شده است.


رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی به عمل آمده و مشاهده تصاویر دوربین‌های این مرکز در حال حاضر ترافیک در محور هراز محدوده سه راهی چلاو تا نارنجستان و بلعکس نیمه سنگین است، هماهنگی‌های لازم با پاسگاه پلیس راه مربوطه جهت روان سازی ترافیک به عمل آمده است.
به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته