دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1396 - 10:37
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

وزارتخانه‌های راه و کار دچار ضعف مدیریتی هستند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ضعف گسترده مدیریتی در برخی وزارتخانه‌ها، گفت: مجلس وظیفه خود می‌داند در خصوص اتفاقات و کمبودها از وزرا توضیح بخواهد.
کد خبر : 266362

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره طرح استیضاح چند وزیر دولت با بیان اینکه استیضاح با موضوع حوادث راه‌ها، مسائل مربوط به حمل و نقل کشور و مشکلات عدیده‌ در بخش مسکن، مطرح شده است، اظهارداشت: مجلس وظیفه خود می‌داند در خصوص اتفاقات و کمبودها از وزرا توضیح بخواهد.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم شاهد ضعف گسترده مدیریتی هستیم. بخشی از مسائل مهم رها شده و بخش دیگر از مدیریت زمانبندی‌شده مشخص برخوردار نیست.


وی تاکید کرد: لازم است آقای ربیعی هم در مورد بُعد پرسنلی و هم در سایر موضوعات وزارت کار در صحن مجلس توضیحات ارائه کنند.


عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی پیش از این هم توسط مجلس استیضاح شد، اما استیضاح ایشان از سوی نمایندگان مجلس رای نیاورده است. این بار هم مشخص نیست که استیضاح ایشان رای می‌آورد یا خیر.


به گزارش آنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 15 اسفند، طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد.


وی اعلام کرد: در جلسه کمیسیون اجتماعی پس از بررسی‌های لازم مطابق با آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان با تعداد 24 امضاء طرح استیضاح ربیعی را تقدیم هیئت رئیسه کردند. استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هم در کمیسیون عمران تصمیم‌گیری و با تعداد 24 امضاء تقدیم هیئت رئیسه شد.


طبق گفته رنجبرزاده این دو وزیر حداکثر ظرف 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته