دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1396 - 13:17
در بازدید مسئولان از دانشکده تشریح شد؛

برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی کرج برای ارتقای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی

دکتر محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج همراه معاونان و مسئولان واحد کرج از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه بازدید کرد.
کد خبر : 266258

به گزارش خبرنگار آنا، برهانی‌فر که در جمع دانشجویان، استادان و کارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج واقع در مهرشهر کرج سخن می گفت؛ انتقال این دانشکده به مجتمع دانشگاهی واحد کرج، تجمیع و تقویت آزمایشگاه های تحقیقاتی کشاورزی، ارتباط گسترده تر با دانشجویان در زمینه دریافت ایده، پیشنهادها و انتقاد سازنده و نیز بکارگیری بیشتر ظرفیت علمی و اجرایی دانشجویان و استادان را از برنامه های واحد کرج برشمرد و رسیدن به اهداف آتی این دانشگاه را در گرو همدلی، همیاری و مشارکت تک تک افراد این خانواده علمی و فرهنگی عنوان کرد.


وی در بازدید یکروزه خود از دانشکده کشاورزی با مشاهده وضعیت موجود از فضاهای آموزشی، اداری، آزمایشگاهی به بررسی مشکلات و مسائل پیش روی کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشکده پرداخته و پیشنهادهایی را برای بهبود روند آموزشی و تحقیقاتی مطرح کرد.


در این بازدید دکتر زارعی رئیس دانشکده کشاورزی واحد کرج با بیان توضیحاتی هیأت بازدیدکننده را همراهی و در قالب آمار، شرحی از وضعیت موجود و ظرفیت ها و منابع قابل استفاده را ارائه کرد.


برهانی فر در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشکده هم برخورداری از امکانات، فضاها، آزمایشگاه ها و مزارع مجهز در کنار حضور استادان توانمند و مطرح علوم کشاورزی کشور در واحد کرج را از مهمترین دلایل اهمیت این دانشکده برشمرد و آن را یکی از پرافتخارترین دانشکده های واحد کرج معرفی کرد.



بررسی امکانات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج در خدمت درآمدزایی


رئیس واحد کرج با تاکید بر توانمندی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج توصیه هایی برای کسب درآمد در این دانشکده مطرح کرد و از مسئولان ذی‌ربط خواست با بررسی امکانات و قابلیت های موجود راه های تحقق این هدف را مشخص و مدون کرده ودر قالب برنامه ای اجرایی ارائه کنند.


وی با اشاره به ویژگی های آب و هوایی و تجهیزاتی استان البرز، توانایی بهره برداری فراوان از محصولات کشاورزی و باغی در سطح جهانی را امری شدنی مطرح و بر افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مرتبط با کشاورزی و باغبانی تاکید کرد.


رئیس واحد کرج با تاکید بر تغییر سیاستگذاری های دانشگاه آزاداسلامی در استان البرز و تمرکز بر تولید ثروت از ایده و علم و درآمدزایی برای دانشگاه از مسئولان، کارکنان، استادان و دانشجویان خواست پیشنهادات خود را در همه زمینه ها اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی با ریاست دانشگاه در میان بگذارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته