دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1396 - 11:06

جشن سه روزه نیکوکاری در کشور آغاز شد

جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» با هدف کمک به تامین نیازهای خانوارهای نیازمند در سه روز برگزار می‌شود.
کد خبر : 266230

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز (چهارشنبه) زنگ نیکوکاری در نخستین روز جشن نیکوکاری با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برای کمک به همکلاسی‌های نیازمند به صدا درآمد. روز دوم این جشن فردا (پنج‌شنبه) در میدان‌ها اصلی شهر و روز جمعه در پایگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.


۷۰ هزار پایگاه در مدارس، مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری سراسر کشور برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار کشور مستقر شده است. البته توصیه می‌شود هم‌وطنان برای پرداخت کمک‌های نقدی از روش‌های الکترونیکی استفاده کنند.


هم‌اکنون امکان پرداخت کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* و یا شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانیwww.emdad.ir امکانپذیر است. هم‌چنین افراد می‌توانند با انتخاب گزینه «نیکوکاری» در دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها به‌ صورت غیرحضوری کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.


کمیته امداد تلاش دارد کمک‌های دریافتی در جشن نیکوکاری را پیش از آغاز سال جدید و متناسب با نیاز خانوارهای محروم توزیع کند.


گفتنی است، سال گذشته مردم ۱۲۵ میلیارد تومان در قالب جشن نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند کمک‌ کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته