دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجمع طلاب و اساتید در اعتراض به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران

تجمع طلاب واساتید انقلابی در اعتراض به سفر تحقیر آمیز وزیر خارجه فرانسه در قم برگزار شد.
کد خبر : 266147

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، تجمع طلاب واساتید انقلابی در اعتراض به سفر تحقیر آمیز وزیر خارجه فرانسه در گلزار شهدا برگزار شد.


در این مراسم طلاب و روحانیون در اعتراض به حضور وزیر خارجه فرانسه به کشورمان تجمع کردند و شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، موشکی و منطقه خطوط قرمز ماست، فرانسه بی ریشه در مورد موشکی مذاکره نمیشه، فرانسه خجالت پشتیبان خیانت سردادند.


در پایان این مراسم بیانیه ای قرائت شد که به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


بیانیه اساتید، طلاب، دانشگاهیان و مردم انقلابی قم درباره سفر تحقیرآمیز وزیر خارجه فرانسه به ایران


«جنگ تمام عیار اقتصادی» برنامه ده ساله اخیر دشمنان برای ضربه زدن هرچه بیشتر به مردم ایران در شرایط سخت کنونی می‌باشد که هدف آن فشار به مردم ایران و تضعیف عزت و استقلال و اقتصاد ما بوده است. در این راستا، شبکه متبختر، زورگو و مغرور زرسالاری جهانی صهیونیسم و استکبار اقتصادی بین‌الملل، هر تیری در توان داشته در کمان قرار داده و سقوط ایرانیان در سیاهچال وابستگی و مونتاژ و واردات بی‌رویه را وجهه همت خود قرار داده است و تلاش کرده‌اند که با تحریم‌های فلج‌کننده و همه‌جانبه و فشارهای متعدد اقتصادی و سیاسی بر مردم ایران، در کنار نفوذ در افراد و تصمیم‌سازان و مسئولین، سناریوی اشتباه محاسباتی را به سرانجام برسانند و جبهه مقاومت جهانی علیه سرمایه‌سالاران جنگ‌طلب و فریبکار غربی را تضعیف نمایند و مقاومت مردانه ملت غیور را در مقابل مستکبران جنایتکار آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و اسرائیلی بشکنند تا بتوانند به راحتی به چپاول ثروت ملل بپردازند!


و به قول امام عزیز چه غافل‌اند جهانخواران و چپاولگران بین‌المللی که امروزه در قالب شرکت‌هایی چون توتال، روچیلد، پژو، رنو و... به استخفاف و استثمار ملل روی آورده‌اند! اینان چون از حقیقت به دورند و مبانی مادی دارند، هیچگاه شناخت و عمل صحیحی از ملت‌ها نداشته و ندارند. اینان گمان باطل می‌کنند که همیشه با فریب و عملیات روانی و جنگ شناختی اقتصادی می‌توانند بر گرده ملت‌ها سوار شوند! شاید اروپائیان و آمریکایی‌ها تسلیم شده باشند ولی ملت هوشیار ایران، هرگز!


مردم مسلمان ایران و روحانیّت انقلابی و آزادیخواهان جهان، جنایات تاریخی استعمار فرانسه و سازمان‌های طلاعاتی‌ـ امنیتی و شرکت‌های سرمایه‌سالار وابسته به ثروت‌سالاران صهیونیست حاکم بر آن در الجزائر، میانمار، ایران، سوریه، لبنان، فلسطین، مصر، آفریقا، آسیا و اروپا را هرگز فراموش نکرده و نمی‌کنند و با بازخوانی مکرر این تاریخ سیاه برای جوانان و نوجوانان جهان، به شبکه استعماری غربی انگلیسی ـ هلندی ـ فرانسوی ـ آمریکایی درس جهاد و مبارزه و طریق حیات را می‌آموزند. کارنامه سیاه و غیرقابل دفاع شبکه مالی‌ـ اطلاعاتی صهیونیسم فرانسوی در موارد ذیل را در نظر خواهیم داشت و همگان را به مطالعه درباره موارد زیر فرامی‌خوانیم که آگاهی مردمان، مستکبران شیطانی و منافقان همراهشان را به زیر کشیده و خواهد کشاند:


- بازی کردن نقش مکمل پلیس خوب و بد در کنار آمریکا در مذاکرات شکست خورده هسته‌ای.


- انتقال خون آلوده به ویروس ایدز به ایران و آلوده‌سازی جوانان بی‌گناه در بیمارستان‌های ایران به ایدز.


- فریبکاری در قراردادهای نفتی و برداشت از منابع اختصاصی ایران به جای میادین مشترک بین ایران و قطر.


- فریبکاری و بدعهدی در رهاکردن پروژه‌های نفتی و گازی در پارس جنوبی و خلیج فارس.


- خیانت به مردم سوریه، فلسطین، لبنان، مصر، ایران، آفریقا و... در همراهی به شبکه زرسالاری جهانی.


- مشارکت در جنایات بودائی‌ـ وهابی‌ـ ‌آمریکایی در سیاست سرزمین سوخته میانمار و غارت منابع نفت آن دیار.


- مشارکت و حمایت از جنایات فرهنگی دفتر فرح پهلوی و سینماگران وابسته به سفارت و جاسوسخانه فرانسه.


- دخالت در فرهنگ و هنر ایران و تشویق به وادادگی و عزت‌فروشی و وابستگی هنری‌ـ سینمایی و سیاسی.


- پناه دادن به سازمان نفاق و بنی‌صدر فراری و تجهیز ارتش سایبری منافقین خلق بر علیه مردم ایران.


- ترویج ماسونگری دنیاطلب و فاسد فرانسوی در ایران و غارت و سوداگری فرهنگ و میراث باستانی ایران.


- فروش تسلیحات نظامی به صدام و مشارکت در کشتار ایرانیان در جنگ تحمیلی.


- و اکنون:


دخالت و فضولی بی‌حساب در تنظیم یک‌جانبه قرارداد برجام و محدودیت موشکی و نظامی و محدودیت جبهه مقاومت و قراردادهای استعماری تحمیل‌شده توسط منافقین داخلی و همکاران شبکه اطلاعاتی فرانسه در ایران با همکاری خاندان‌های سرمایه‌سالاری و استعمار جهانی روچیلد و صهیونیسم آمریکایی ـ اروپائی.


اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان انقلابی ایران اسلامی، با رصد دقیق قرادادهای سیاسی ـ فرهنگی‌ـ اقتصادی و تحلیل آن‌ها برای مردم هوشیار ایران اسلامی، هرگز اجازه نخواهند داد که انفعال و دشمن ناشناسی و غفلت ناشی از نفوذ در تصمیم گیران، سرنوشت ایران را به سمت «ارتجاع اقتصادی» و بازگشت به «عصر ذلت بار شاه سلطان حسین» ببرند.


در پایان، از مسئولین محترم دولت، مجلس، نهادهای نظارتی و امنیتی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی به جد خواهانیم که با امعان نظر جدی به راهبردهای رهبر حکیم انقلاب و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی و تکیه به توانایی‌های مردم بزرگوار ایران و اتکال به خدای بزرگ و اهل بیت مکرم، در راستای سربلندی ایران عزیز بکوشند و مواظب شیطنت دشمنان ملت اعم از آمریکایی و فرانسوی باشند و تحقیر دشمن را بی‌جواب نگذارند.


والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته


جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه، دانشگاهیان و مردم قم


منبع: تسنیم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته