دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1396 - 20:38

رقابت هفتمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه امیرکبیر پایان یافت

دبیر مسابقات بین‌المللی رباتیک ایران با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: برگزیدگان در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کد خبر : 266126

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر سروش صادق‌نژاد در اختتامیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه این مسابقات از ۱۱ اسفندماه در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد، افزود: این مسابقات در ۱۵ لیگ و با حضور ۱۶۱ تیم از کشورهای مختلف برگزار شد.


وی افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از کشورهای ایران، کانادا، آلمان، تایوان، کره‌جنوبی، مکزیک و افغانستان حضور داشتند.


صادق‌نژاد با اشاره به روند برگزاری این مسابقات تصریح کرد: تیم‌های حاضر در مراحل مقدماتی نیمه‌نهایی و نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


دبیر مسابقات بین‌المللی رباتیک ایران با اشاره به برگزیدگان این دوره از رقابت‌های رباتیک، یادآور شد: در بخش دانش‌آموزی از ۲۶ مقام اصلی در لیگ‌های مختلف و ۹ مقام در بخش رقابت فنی تقدیر می‌شود.


به گفته وی، در بخش دانش‌آموزی نیز ۱۴ مقام در رتبه‌های اول تا سوم و برگزیدگان بخش رقابت فنی نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


صادق‌نژاد تاکید کرد: در مراسم امشب در کنار تقدیر از برگزیدگان این رقابت، از مقام‌آوران رقابت رباتیک ۲۰۱۷ تایوان نیز تقدیر به عمل می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته