دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1396 - 09:15

دانشجوی واحد دامغان، داور رسمی مسابقات ایران اُپن 2018 شد

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به عنوان داور رسمی مسابقات ایران اُپن 2018 انتخاب شد.
کد خبر : 266120

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس حامد سهیلی دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک و عضو برجسته باشگاه پژوهشگران جوان واحد دامغان در سیزدهمین دورره مسابقات ایران اُپن که بزرگ‌ترین رویداد رباتیک ایران در کشور و خاورمیانه است به عنوان داور رسمی بخش لیگ ربات­‌های جنگجو انتخاب شد.


این دوره از مسابقات با حضور بیش از 10 کشور جهان در تاریخ 15 تا 18 فروردین 1397 در محل نمایشگاه‌­های دائمی تهران برگزار می­‌شود.



در متن دعوتنامه به عنوان این دانشجوی موفق واحد دامغان از سوی کمیته برگزاری مسابقات ایران اُپن 2018 آمده است: «نظر به برگزاری مسابقات رباتیک ایران اُپن در فروردین ماه سال 1397 و بررسی مدارک و سوابق علمی و تجربی جنابعالی، شما به عنوان داور رسمی بخش لیگ ربات­‌های جنگجو انتخاب شده‌اید. امید است با تلاش جنابعالی در برگزاری این مسابقات، قدم­‌هایی در جهت پیشرفت ایران عزیز برداشته شود.»


این مسابقات به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هرساله فروردین در دو گروه دانش­‌آموزی و دانشجویی برگزار می­‌شود.


حامد سهیلی در مسابقات اخیر نالج کاپ در واحد دامغان هم یکی از موثرترین طراحان و داوران مسابقات در سه بخش اصلی رباتیک، چالش جاذبه و سازه‌های ماکارونی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته