دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 13:44
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی:

مسجدالنبی واحد خمینی‌شهر یکی از زیبا‌ترین مساجد دانشگاه است

معاون عمرانی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، مسجد النبی (ص) واحد خمینی شهر را یکی از زیبا‌ترین مساجد دانشگاه برشمرد و از همت مسئولان در ساخت چنین بناهای ماندگاری قدردانی کرد.
کد خبر : 2659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی رفسنجانی در رأس هیئتی متشکل از کار‌شناسان و مدیران حوزه عمران و معماری از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بازدید کردند.



معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه در روضه شهدای گمنام با اهداء گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادای احترام و سپس از دانشکده‌ها، ساختمان اداری و کتابخانه مرکزی و مجموعه فرهنگی و مسجد النبی (ص) دانشگاه بازدید کرد.



معاون عمرانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه وصف دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر را زیاد شنیده بودم، اظهار کرد: یکی از دانشگاه‌های بسیار خوب و مرتب با ساختمان‌های مناسب با سرانه بالا، این واحد دانشگاهی است.


هاشمی افزود: ساختمان‌های زیبا با معماری مناسب و همگون و استقرار دانشگاه در شیب و دامنه کوه، زیبایی خاصی به این دانشگاه بخشیده که افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی است.



وی وجود بیش از ۸ هزار نفر دانشجو و ۱۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی با امکانات و تجهیزات لازم برای فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی را نشان از وضع مناسب دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش مسئولین و زیر ساخت‌های فراهم شده آینده‌ای روشن و بهتری در پیش روی این دانشگاه است و ما در مرکز آماده هرگونه همکاری با این واحد دانشگاهی هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته