دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم معارفه سرپرست واحد تبریز عنوان شد

خبر خوش انگجی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد در آذربایجان شرقی/ برای اول‌شدن در بُعد کیفی تلاش می‌کنیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای رسیدن به این برهه از زمان، مرهون زحمات روسای قبلی است و امروز ما به سوی اولین شدن در بعد کیفی تلاش می‌کنیم.
کد خبر : 26585

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سید جواد انگجی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست واحد تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: انگیزه قبولی این پست فقط خدمت به استان، شهر و دانشگاه آزاد اسلامی است که به پشتوانه مودت و دوستی همکاران، توجه خداوند، محبت مسئولان شهر، روحانیت معظّم، خیران شهر و خانواده شهدا برای سازندگی دانشگاه استان تلاش خواهیم کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: دانشگاه افراد نخبه و دانشمند زیادی دارد و ما باید این نخبگان را به افرادی تبدیل کنیم تا از عهده حل مسائل و مشکلات جامعه برآیند و دانشگاه را به جایگاه والایی برسانند.


سرپرست واحد تبریز گفت: مدیرکل اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی، قول جذب و اتصال فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی استان را به صنعت داده که این خبر خوشی برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است.


به گزارش آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با حضور مسئولان کشوری، برخی معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز و برخی مسئولان ارشد استانی امروز 13 تیر در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته