دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1396 - 16:59
رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد:

قدرت هر مملکتی به دانایی، فرهنگ و درک بالا است

رئیس دانشگاه تهران گفت: نقش هیچ‌کدام از درگذشتگان دانشگاه تهران قابل‌انکار نیست، امیدواریم ما هم در دانشگاه تهران همواره قدردان این کارکنان، اساتید و دانشجویان باشیم.
کد خبر : 265724

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرکزاری آنا، دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی در این مراسم ضمن تسلیت به درگذشتگان دانشگاه تهران، گفت: یاد و خاطره همه درگذشتگان دانشگاه تهران همواره آرامش‌بخش ما و خانواده آن عزیزان است. مرگ را همه تجربه می‌کنند، اما آنچه که مهم است چگونه مردن و چگونه زیستن و آن چیزی است که از ما باقی می‌ماند.


رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: قوت هر مملکتی به دانایی است، به فرهنگ والا و درک بالا است. قطعا راه رسیدن به این درک و فرهنگ والا به واسطه آموزش است. خوشبختانه در همه جای این کشور می‌شود اثر دانشگاه تهران را دید.


وی با بیان اینکه در سازمان‌های خارجی هم اثر و نقش دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران را می‌توان دید، اضافه کرد: این یادگار چگونه به وجود می‌آید، غیر از اینکه از طریق اساتیدی که تعلیم می‌دهند، کارکنانی که چرخ دانشگاه را می‌چرخانند و دانشجویانی که افتخارآفرینند تا دانشگاه تهران هر روز بیشتر از پیش بدرخشد.


نیلی احمدآبادی خاطرنشان کرد: نقش هیچ‌کدام از درگذشتگان دانشگاه تهران قابل‌انکار نیست، امیدواریم ما هم در دانشگاه تهران همواره قدردان این کارکنان، اساتید و دانشجویان باشیم. امسال ۱۱۲ نفر از اعضای خانواده دانشگاه تهران به رحمت خدا رفتند، بسیار مایه تاسف است، اما این عزیزان یادگارهای بزرگی از خود به یادگار گذاشتند.


رئیس دانشگاه تهران در پایان با بیان اینکه ما همان‌گونه که در خوشی‌ها در کنار هم هستیم باید در غم و سوگ‌ها هم در کنار هم باشیم، تاکید کرد: دانشگاه تهران و مسئولان این دانشگاه همیشه قدردان یک‌یک استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بوده و خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته