دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

حاجیلو: امیدوارم مظلومی دل هواداران را شاد کند/ استقلال ارث پدری کسی نیست

اصغر حاجیلو درباره وضعیت جدید استقلال گفت:امیدوارم مظلومی بتواند دل هواداران استقلال را شاد کند.
کد خبر : 26555

سرپرست سابق تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ضمن آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید استقلال و دستیارانش گفت: «امیدوارم مظلومی و دستیارانش سال خوبی را در پیش داشته باشند و بتوانند دل هواداران واقعی استقلال را که در اقصی نقاط کشور به عشق این تیم زندگی می کنند، شاد کنند.»


اصغر حاجیلو در ادامه تصریح کرد: «وقتی می گویم هواداران واقعی استقلال کسانی هستند که در شهرستان ها و مناطق محروم زندگی می کنند خدای نکرده قصد توهین به هوادارانی که در تهران و شهرهای بزرگ زندگی می کنند ندارم؛ بلکه می خواهم نظرتان را به این نکته جلب کنم که در تهران و شهرهای بزرگ به جز رفتن به استادیوم و تماشای فوتبال فرصت های دیگری هم برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح وجود دارد اما در مناطق محروم بسیاری از مردم و جوانان به عشق تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس روزگار می گذرانند.»


او درباره اینکه مظلومی خواهان تغییرات اساسی و پایه ای در استقلال است تا بتواند این تیم را از اساس اصلاح کند، گفت:«ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است! همه ما خواهان اصلاح بنیادین تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هستیم تا دوباره روحیه و نشاط به هواداران این تیم های پرطرفدار برگردد؛ اما در همین حال که این تیم‌ها نیازمند اصلاحات اساسی هستند، فرصتی هم به افرادی که قصد انجام این اصلاحات را دارند هم نمی‌دهند یعنی اصلاح سازنده زمان‌بر است اما صبر هوادارانی که سالهاست منتظر نتیجه های شیرین دوران طلایی این تیم ها هستند، کفاف این زمان را نمی دهد.»


سرپرست جدید تیم سایپا در مورد حذف برخی بازیکنان با تجربه استقلال نظیر امیر حسین صادقی و بیک زاده گفت: «این قانون فوتبال است که هر مربی یا سرمربی که به تیمی می رود می تواند دست به انتخاب بازیکنان جدید بزند و یا نخواهد از بازیکنان سابق تیم استفاده کند، اما باید بگویم که در تیم‌های بزرگی مانند استقلال این کارها با ریسک بالایی رو به روست.»








استقلال همیشه استقلال است. ارث پدری کسی نیست که بخواهد از آن سهم طلبی کند. تمام پیشکسوتان دلسوز این تیم نظرات سازنده ای دارند البته اگر مجالی برای بیان آن بیابند

اصغر حاجیلو افزود: «یعنی اگر مظلومی و تیم دستیارانش بتوانند با استفاده از نیروهای جدید، به نتایج مطلوب دست یابند که یافته اند؛ ولی اگر خدای ناکرده نتوانند توقع هواداران را برآورده کنند، این جابه جایی های طبیعی و قانونی به یک ابزار جدی برای نقد تبدیل می شوند. در هر صورت چون این حذف و اضافات در اختیار سرمربی است، در نهایت هم خود اوست که باید پاسخگوی هواداران باشد. باید بدانیم که استقلال وقتی بازیکن نامی و تاپ داشت، نتوانست نتایج شایسته ای بگیرد، حال که دیگر بازیکن نامی و تاپ ندارد چگونه پیش خواهد رفت؟»


او در ادامه خاطرنشان کرد: « بازیکنانی نظیر صادقی که بسیار بازیکن لایقی‌است، باید بدانند که استقلال برای همیشه خانه آنها خواهد بود و ای کاش که مدیران و پیشکسوتان دلسوز این تیم بتوانند تقدیر شایسته ای از زحمات این بچه ها داشته باشند.»


حاجیلو گفت:«این تغییر و تحولات سلیقه ای‌است و با تعویض هر سرمربی و آمدن تیم جدید ممکن است تمام تغییراتی که روزی به نظر مربی سابق بسیار حیاتی و لازم می نموده است، در نظر کادر جدید کاری بیهوده و عبث شمارده شود.»


سرپرست سابق استقلال ضمن اشاره به ماجرای انتقاد او از هیات مدیره استقلال در تلویزیون و جوابیه این تیم در پاسخ به او، گفت: «خودم را پیشکسوت استقلال نمی دانم. من نیز عضوی از هواداران استقلال هستم که از جایگاه تماشاگران به طرفداری از تیم مورد علاقه‌ام خواهم پرداخت. پاسخ مسئولان این تیم به انتقادات واقع بینانه و مصلحانه من به قدری ناراحت کننده و توهین آمیز بود که پیش خود گفتم؛ وقتی نحوه برخورد این افراد با پیشکسوتان اینگونه است دیگر چه انتظاری می توان داشت که با جوانان و بازیکنان با تجربه تیم به شکلی شایسته و درخور رفتار کنند؟»


اصغر حاجیلو در ادامه افزود:« استقلال همیشه استقلال است. ارث پدری کسی نیست که بخواهد از آن سهم طلبی کند. تمام پیشکسوتان دلسوز این تیم نظرات سازنده ای دارند البته اگر مجالی برای بیان آن بیابند. به هر ترتیب امیدوارم این تیم پرطرفدار بتواند با مربیگری مظلومی اندکی جبران مافات کرده و دل هوادارانش را دوباره شاد کند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته