دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1396 - 10:43
سرپرست واحد بیضا:

اردوی راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه نهادینه می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مراسم بدرقه دانشجویان، اردوی راهیان نور را در نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار بسیار مهم معرفی کرد.
کد خبر : 265500

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا ملایی در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اردوی راهیان نور تاکید ویژه دارند و در واقع اردوی راهیان نور تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مقام والای شهادت و ایثارگری است که با حضور در این مناطق یاد و خاطره شهدا زنده خواهد ماند.


سرپرست واحد بیضا افزود: اردوی راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه خواهد کرد و ما مدیران و مسئولان باید همیشه در اعزام دانشجویان و جوانان به اردوی راهیان نور با برنامه ریزی و فراهم آوردن امکانان لازم اهتمام ویژه داشته باشیم.


به گزارش آنا، اردوی فرهنگی راهیان نور که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی و همکاری سپاه فجر بیضا برنامه ریزی شده است، مدت سه روز تعداد 20 نفر از دانشجویان پسر از مناطق شلمچه، هویزه، طلاییه، اروند و خرمشهر بازدید خواهند کرد.


مراسم بدرقه و اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی جنوب با حضور سرگرد صباغی مقدم فرمانده سپاه فجر بیضا و جمعی از دانشگاهیان و مسئولان شهر برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته