دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1396 - 09:19
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

ارسال طرح استیضاح وزیر کار به هیات رئیسه مجلس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان در نشست دیروز از پاسخ‌های ربیعی قانع نشدند و استیضاح به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.
کد خبر : 265488

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، محمدرضا بادامچی در تشریح دستور کار دیروز ( یک شنبه، 13 اسفندماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی تقاضای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست دیروز خبر داد و گفت: نمایندگان استیضاح کننده با حضور در این نشست محورهای استیضاح ربیعی را برررسی کردند.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حادثه هواپیمایی یاسوج- تهران را مهمترین محور مطروحه استیضاح وزیر تعاون در جلسه دیروز کمیسیون دانست و افزود: نمایندگان نسبت به بی تفاوتی و عدم استعفای مسئولان وزارت تعاون به ویژه وزیر به شدت انتقاد داشتند.


وی ادامه داد: همچنین عملکرد این وزارت خانه در تمامی حوزه ها از جمله اشتغال و شستا مورد بررسی قرار گرفت؛ ربیعی به مشکلاتی مانند عدم نقدینگی و فرسودگی هواپیماها اشاره کرد.


این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: وزیر تعاون توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کرد که نمایندگان از پاسخ های وی قانع نشدند بنابراین گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه ارسال خواهد شد تا بر اساس آیین نامه بررسی آن در دستور کار صحن قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته