دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1396 - 09:59

برگزاری چهارمین جشنواره مسابقات ورزشی ویژه کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد دردو بخش آقایان و بانوان به مناسبت گرامیداشت سالروز راه‌اندازی دانشگاه و دهه مبارک فجر با اعلام قهرمانی تیم‌ها به پایان رسید.
کد خبر : 265463

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، در بخش آقایان دررشته های ورزشی فوتسال، تنیس روی میز، والیبال، پرتاب دارت، پرتاب آزاد بسکتبال، فوتبال دستی ودر بخش بانوان داژبال، پرتاب آزاد بسکتبال، پرتاب دارت و فوتبال دستی با شرکت 350 نفر آقایان و 52 نفر بانوان از کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مجموعه ورزشی پوریای ولی این دانشگاه برگزار شد.


در این دوره از مسابقات در بخش بازی‌های تیمی، شش تیم ورزشی فوتسال (هر تیم متشکل از ده نفر) و هشت تیم ورزشی والیبال (هر تیم متشکل از نه نفر) حضور داشتند.




در پایان این دوره از بازی‌ها در رشته فوتسال که با شرکت تیم‌های رعد، ماهان، بیمارستان، شاهین، یاران و پیام برگزار شد، تیم یاران موفق به کسب مقام اول، تیم شاهین مقام دوم و تیم کارکنان بیمارستان به مقام سوم این رشته ورزشی پرطرفدار دست یافتند.



در این بازی‌ها در رشته والیبال 8 تیم فنی و مهندسی، علوم پایه، آرمان، بیمارستان، سما، فجر، عقاب و فوتبالی‌ها به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.


در پایان شش روز جدال نفس گیر والیبالیست‌های دانشگاه، دو تیم اعضای هیات علمی علوم پایه و فنی مهندسی به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات شدند و تیم آرمان در رده سوم قرار گرفت.



در بازی‌های انفرادی در رشته پرتاب دارت قاسم شمسی، علی اکبرمیرزائی ،عباس یزدانی مهر و فاطمه آقابابائی ،مریم صالحی و فائزه رضائیان، در پرتاب آزاد بسکتبال، سید علی موسوی، سید محمودکافی موسویان،علی خدادادی و لاله افلاکی،فائزه رضائیان و زهرا بابایی، دربخش فوتبال دستی جواد مهرابی و کیومرث شجاعی، عباس یزدانی مهر و حجت‌الله آدینه، بهشاد منتظری و سیدمحمود کافی موسویان و زهرابابائی و نسیبه تاج‌الدین، فریبالسانی وسعیده مهربانی، فاطمه آقابابائی و لاله افلاکی و در رشته تنیس روی میز بابک ایمانیان، محمد موحدی ومحمد سعادت به ترتیب به مقام های اول تا سوم این دوره از بازی‌ها دست یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته