دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۳ میلیون انواع مواد محترقه در شهرستان قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در شهرستان قرچک ۳ میلیون ترقه و انواع مواد محترقه کشف و تاکنون ۲۹ نفر از تولید و توزیع‌کنندگان این مواد دستگیر شده‌اند.
کد خبر : 265382

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار عبدالرضا ناظری امروز با حضور در اداره آگاهی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند عملیات مشترک بین پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان قرچک، بیش از 3 میلیون عدد مواد محترقه در چند واحد مسکونی کشف شد.


وی با اشاره به انهدام باند تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه توسط نیروهای پلیس قرچک تصریح کرد: یکی از این باندها در یک واحد آپارتمانی اقدام به تولید مواد خطرناک محترقه غیراستاندارد کرده و با برچسب‌های خارجی آن‌ها را عرضه می‌کرد، هرچند این تولیدات خطرناک از نظر ظاهر هیچ خطری برای افراد استفاده‌کننده نداشت، اما در واقع این تولیدات غیراستاندارد و خطرناک بودند.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: از آنجا که یک مجتمع مسکونی محل تولید مواد محترقه نیست، این اقدام سبب ایجاد خطر برای ساکنان آن مجتمع آپارتمانی ایجاد می‌کند چرا که این مواد خطرآفرین و قابل اشتعال هستند.


ناظری در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع در شرق استان تهران بیش از 3 میلیون مواد محترقه و ترقه کشف شده است و 29 نفر از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در شرق این استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و همچنین محل کار این افراد نیز پلمب و خودروهای آن‌ها نیز تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب