دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1396 - 12:12
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبرداد؛

شناسایی تماشاگران متخلف دربی و برخورد با آنان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعضی تماشاگرنماها صحنه‌های بدی در روز دربی رقم زدند که قطعا با آنان برخورد می‌شود.
کد خبر : 265249

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد موضوع حق پخش تلویزیونی و تلاش فدراسیون فوتبال برای حل این مساله گفت: «موضوع حق پخش تلویزیونی باید زودتر از این حل و فصل می‌شد و صداوسیما برای حل این مساله کم‌کاری می‌کند. حق فدراسیون فوتبال است که حق پخش را از صداوسیما دریافت کند و مصوبه مجلس هم داریم که از تاریخ 97/1/1 باید حق پخش از طرف صداوسیما پرداخت شود.»


وی در رابطه با میزبانی مطلق سرخپوشان در دربی و اختصاص 90 درصد ورزشگاه به طرفداران تیم میزبان در دربی‌های بعدی بیان کرد: «سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیشنهاد اختصاص 90 درصد ورزشگاه به تیم میزبان را دادند و آمادگی لازم برای انجام این کار را دارند. در هر صورت همه تصمیمات دراختیار فدراسیون نیست و اگر سایر نهادها با این پیشنهاد موافقت کردند قطعا در دربی‌های بعدی اجرایی می‌شود.»


فتاحی در خصوص حضور اینفانتینو در تهران و مذاکراتش با مسئولان ارشد ورزش ایران گفت: «اینفانتینو در سفری که به ایران داشت با مقامات ارشد سیاسی و ورزشی ما دیدار داشته است و مذاکرات خوبی در این دیدارها ردوبدل شد. در هر صورت حضور رئیس فیفا در ایران می‌تواند در جنبه بین المللی خیلی به نفع فوتبال ما باشد. اما نکته تاریک حضور اینفانتینو در تهران که در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد حرکات ناپسند بعضی تماشاگرنماها بود که با پرتاب وسایل اضافی به زمین صحنه‌های بدی در ورزشگاه رقم زدند و قطعا کمیته انضباطی با تماشاگران متخلف دو تیم برخورد خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته