دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1396 - 10:32

تهران فردا بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در روز دوشنبه 14 اسفندماه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ دمای تهران در این روز بین 9 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
کد خبر : 265205

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احد وظیفه در خصوص وضعیت آب و هوای پایتخت در هفته جاری گفت: در ادامه این هفته، آسمان پایتخت در روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران خواهد بود وکمترین و بیشترین دمای این روز به ۲۱ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.


بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ اسفند ماه) افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل ملاحظه و در حدود ۶تا ۱۰ درجه است و در برخی مناطق سواحل غربی خزر واستان اردیبل وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود.


وی در ادامه گفت:‌ از بعد از ظهر امروز و طی فردا در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریا خزر رشد ابر، بارش پراکنده ، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهارکرد: روز سه شنبه ( ۱۵ اسفند ماه) گسترده بارش‌ها علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق را نیز فرا خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته