دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1394 - 12:22

داعش: به «شرم‌الشیخ» حمله می‌کنیم

گروه داعش با پذیرفتن مسئولیت حمله موشکی به برخی مواضع اسرائیلی‌ها در منطقه «سینا»، اعلام کرد که به‌زودی به «شرم‌الشیخ» نیز حمله خواهد کرد.
کد خبر : 26500

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «الان»، جماعت «ولایت سینا» که شاخه‌ای از داعش به شمار می‌رود، مسئولیت حمله موشکی روز گذشته (جمعه) به منطقه‌ «سینا» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی را برعهده گرفت.


براساس این گزارش، گروه داعش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر پذیرفتن مسئولیت حمله به «سینا» اعلام کرد که قصد دارند شهر «شرم‌الشیخ» مصر را نیز هدف قرار دهند.


در پیامی که داعش در توییتر منتشر کرده، آمده است:‌ ما متجاوزان یهودی در فلسطین اشغالی را به‌دلیل جرایم ارتکابی ازجمله کمک به مبارزات شیخ «ابو صهیب انصاری» با سه موشک گراد هدف قرار دادیم.


مبارزات «ابوصهیب انصاری» به حملات جماعتی اطلاق می‌شود که چهارشنبه گذشته برخی مواضع نظامی و امنیتی در منطقه «سینا» را هدف قرار دادند.


پیام داعش می‌افزاید: این داعش است که یهودیان را بمباران کرده است و «شرم‌الشیخ» نیز هدف کم اهمیتی برای یهودیان به‌شمار نمی‌رود و ما به آنجا نیز حمه خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب