دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خرمگاه: برای خط دفاع برنامه‌ ویژه‌ای داریم/ در لیگ پانزدهم حریفان را غافلگیر می‌‌کنیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است به رغم اینکه بازیکنان خوبی از بدنه این تیم جدا شده‌اند اما بازیکنان جدید می‌توانند جای خالی آنها را پرکنند.
کد خبر : 26499

محمد خرمگاه، دستیار سرمربی باشگاه نفت تهران در گفت و گو با گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تغییرات جدید این باشگاه می‌گوید: «کارهای فنی و تمرینات تیم با برنامه ریزی های صورت گرفته از شنبه هفته گذشته آغاز شده‌ است و به نظر می رسد نسبت به شرایطی که این باشگاه به لحاظ وقت اندکی که داشت، این برنامه ها به خوبی پیش خواهد رفت.»


خرمگاه در ادامه به تشریح این شرایط می پردازد و می گوید: «با توجه به اینکه بازی‌های تیم نفت نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر به اتمام رسید و زمان استراحت بازیکنان نیز بسیار اندک بود، زمانی را برای استراحت آنان در نظر گرفتیم و از هفته گذشته تمرینات را شروع کرده‌ایم. طبق برنامه 15 تیر به اردوی ترکیه می‌رویم و در آنجا برای لیگ جدید آماده شویم. کادر فنی در تلاش است تا نسبت به سال گذشته تغییرات تاکتیکی بدهد و برنامه‌های ویژه‌ای داریم که حریفان را غافلگیر کنیم. همچنین در فصل آینده، تمرکز بیشتری روی کارهای دفاعی می‌کنیم تا علاوه بر حمله در دفاع هم پر قدرت باشیم. البته نه اینکه خط دفاع ما در این فصل خوب نبوده ولی ما می خواهیم که بهتر از این باشد.»


او می‌افزاید: «در حال حاضر برنامه ای در حوزه تمرینات تاکتیکی و تکنیکی در دست اجرا نداریم و بیشتر به تمرینات بندنسازی و آماده سازی بازیکنان باشگاه برای ارتقا توان بدنی آنها پرداخته‌ایم.»


دستیار علیرضا منصوریان در ادامه به جذب بازیکنان جدید اشاره می کند و می گوید: «یکسری بازیکن جدید برای تیم انتخاب شده‌اند که می توانند به خوبی خود را در جریان برنامه‌های پیش بینی شده در جهت استمرار روند رو به رشد باشگاه قرار دهند. هرچند بازیکنان خوبی از بدنه تیم جدا شده‌اند؛ اما به طور حتم اعضای جدید این توانمندی را دارند که فقدان آنها را جبران کرده و حتی به نقاط قوت جدیدی برای باشگاه نفت تبدیل شوند.»


خرمگاه با اشاره به جدایی پادووانی مدافع برزیلی نفت از این باشگاه می افزاید: «پادووانی بازیکن خوبی است و پیشنهادات خوبی هم از تیم های دیگر داشت که به جدایی او از نفت انجامید. افرادی که از تیم جدا شده اند، بازیکنان آزاد بودند و حق انتخاب داشتند تا با دریافت پیشنهاد بهتر از این باشگاه جدا شوند.»


او در ادامه خاطرنشان می کند: «البته بازیکنانی هم بودند که نتوانستند انتظارات ما را برآورده سازند و مجبور به جدایی از تیم بودند که می توان از بین آنها به "دیوید ویکروم" اشاره کرد که نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و ما از تمدید قرارداد با او منصرف شدیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته